dimanche 4 novembre 2012

Zupa Ogorkowa



Prin periplul nostru in Polonia, am descoperit o supa de catraveti murati extraordinara.
Pentru aceasta supa avem nevoie de :
-          1 ceapa
-          2 morcovi
-          1 telina mica
-          4 cartofi
-          6 catraveti murati
-          2 litri de supa de pui
-          500 ml de zeama de castraveti
-          marar
-          sare si piper dupa gust
-          pentru rantas ( 1lingura de faina cu 3 linguri de smantana)


Se taie ceapa cubulete si se prajeste in ulei incins, se adauga apoi supa de pui, cartofii cubulete si legumele rase. Se lasa sa se fiarba circa 20 de minute, se adauga catravetii rasi si zeama de castraveti. Se mai lasa inca 15 minute la foc mediu, se adauga  rantasul, sare, piper si marar.

Pofta buna !

1 commentaire:

  1. Îmi imaginez că e acrişoară şi delicioasă :)
    Am mâncat într-un singur loc în Varşovia castraveţi muraţi şi au fost diferiţi de cei cu care sunt eu obişnuită. Mi s-au părut a fi "semi-muraţi", probabil nu au fost lăsaţi prea mult. Dar mi-au plăcut :)

    RépondreSupprimer